They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.

ojciecmojegodziecka portal

Temat: gdzie szukac pracy
spi.... to z telefonem obok, lub pod poduszka ma*czytaj* musi byc do dyspozycji firmy niemal 24/h na dobe nie dosc ze wykonuje prace biurowa ,to sluzy w firmie dodatkowo za tzw,...
Źródło: forum.niedziela.nl/viewtopic.php?t=49538



Temat: Pracownik poszukiwany
Zarząd Główny Towarzystwa J-elita zatrudni na umowę zlecenie najchętnie studentkę/ studenta lub osobę niepełnosprawną (dofinansowane etetu z PFRON). Praca w niepełnym wymiarze godzin w siedzibie Towarzystwa. W zakres obowiązków wchodzi praca biurowa oraz możliwość rozwoju w zależności od zainteresowań: PR (kontakty z mediami, środowiskiem medycznym, akcje promocyjne), organizacjami międzynarodowymi, redagowanie i pisanie tekstów, projekty graficzne, organizacja spotkań stacjonarnych i wyjazdowych, prowadzenie stron...
Źródło: crohn.home.pl/forum/viewtopic.php?t=4235


Temat: ile powinniśmy się cenić?
Są bardzo duże rozbieżności w zarobkach behapowców dobrze by było jakoś się ustosunkować, aby każdy z nas wiedział ile powinien zarządać za poszczególne usługi w zakresie BHP. Ja dopiero kończe studia podyplomowe planuje pracować dla kilku firm, i nie mam zielonego pojęcia za co ile moge wziąźć, co należy do moich obowiązków w cenie powiedzmy 1/4 etatu a za co powinniśmy pobierać ... byc) od nakladu sil i srodkow potrzebnych do wykonania okreslonej pracy. Czyli - 1/4 etatu w firmie "biurowej", tudziez ocena ryzyka zawodowego pracownika biurowego, postepowanie powypadkowe w przypadku np. "poslizgniecia sie"...
Źródło: bhpforum.pl/viewtopic.php?t=1007


Temat: Przeniesienie spraw bhp do działu kadr
Witam! Uprzejma prośba o podzielenie się opiniami w następującej sprawie: W firmie zatrudniającej ponad 200 pracowników (stanowiska biurowe i robotnicze), posiadającej filie w kilku miastach na ternie kraju występowało samodzielne stanowisko ds. bhp (1-osoba,pełen etat) podległe bezpośrednio dyrekorowi naczelnemu. Obecnie wprowadzono nowy Regulamin Pracy w wyniku którego sprawy bhp umieszczono w zakresie obowiązków działu kadr, również pracownika, który podlega kierownikowi działu. Wyjasnienia,...
Źródło: bhpforum.pl/viewtopic.php?t=1872


Temat: Rażące zaniedbanie pracownika ???
A co gdy okazuje się, że to nie był pracownik biurowy tylko przypadkowy wskazany prze kierownika (padło na sprzątaczkę) no i stało się raczej nie była przeszkolona jak posługiwać się gilotyną. ... z pracą, jak się pokaleczy to mamy uraz i będzie to też zdarzenie nagłe i spowodowane prazyczyną zewnętrzną. Nawet jeśłi jej zakres obowiązków jest zupełnie inny wszystkie przesłanki do uznania wypadku są spełnione. Nawet gdyby pracownik działał bez polecenia przełożonego ale wykonywał pracę na rzecz pracodawcy należałyby to uznać. Dajmy na to idzie sobiew korytarzem pracownik biurowy i widzi jak magazynier z pomocnikiem niosą szafę na drugie piętro. Mają problem żeby wykręcić z nią na schodach i proszą o pomoc tego biurowego. Biurowy im pomaga ale na kolejnym półpiętrze szafa wymyka im się z rąk i przygniata biurowemu palec. Mimo iż do zadań biurowego nie należy ręczne przenoszenie ciężarów i nie działał na polecenie przełożonego, ale wykonywał w tym momencie pracę w interesie pracodawcy...
Źródło: bhpforum.pl/viewtopic.php?t=2254


Temat: Praca - pracownik administracji ICM UW
Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego poszukuje pracownika na stanowisko: Pracownik Administracji Zakres obowiazków: ˇ obsluga biura ICM ˇ prace administracyjne, w tym przygotowywanie wniosków o finansowanie projektów badawczych ˇ prowadzenie korespondencji urzedowej ˇ prace logistyczne/zaopatrzeniowe Wymagania: ˇ doswiadczenie w pracy administracyjnej ˇ umiejetnosc przygotowywania pism urzedowych i prowadzenia korespondencji ˇ obsluga urzadzen biurowych ˇ bardzo dobra znajomosc pakietów MS Windows i MS Office/Open Office ˇ dobra znajomosc co...
Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=1602


Temat: <SPAM>Praca w biurze podrozy - specjalista ds. sprzedazy agencyjnej
W związku z dynamicznym rozwojem agencja turystyczna LIKE TOURS z Krakowa poszukuje pracownika na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży agencyjnej. Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klientów obejmująca: komunikację z klientem, przygotowanie ofert, rezerwację imprez turystycznych, biletów lotniczych i hoteli. Oczekiwania: - min. średnie wykształcenie, - konieczna znajomość obsługi komputera (pakiet biurowy Office, swobodne poruszanie się w Internecie) i urządzeń biurowych, - wysoka kultura osobista,...
Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=24154


Temat: Uprawnienia pracownicze
miałam auto służbowe które szef mi zabrał, od paździenika jeżdże a własnym bilecie miesięcznym i nie mam za to zwracane. Ma umowie mam stanowisko pracownika biurowego, a miejscem pracy jest woj. śląskie - co stoi nad czym? Czy mogę odmówić pracodawcy wyjazdów skoro jestem pracownikiem biurowym? Czy szef może mi w takim wypadku wręczyć nagane? Bardzo proszę o pomoc i z góry...
Źródło: forumprawne.org/showthread.php?t=104721


Temat: PU o Parlamentarnym Funduszu Pomocy
wyrównywanie szans poprzez wspieranie najbiedniejszych i najbardziej potrzebujących obywateli Rzeczypospolitej. Szczegółowy zakres działania Funduszu określa statut. Art. 7. Środki majątkowe Funduszu pochodzą z wpływów z dobrowolnych zbiórek wśród parlamentarzystów, wpłat osób ... i pracownicy dowolnego szczebla Funduszu nie pobierają wynagrodzenia za swoją pracę. Jest ona dobrowolna. Art. 10. Fundusz posiada status organizacji pożytku publicznego. Art. 11. Wszystkie operacje finansowe Funduszu są dokonywane jawnie....
Źródło: prpg.org.pl/viewtopic.php?t=628


Temat: Pytanie o prace w DCT gdansk SA
Mam pytanie czy ktos moze mi pomoc o zakres obowiazkow i jak wyglada praca w DCT Gdansk SA na stanowiskach pracownik biurowy i pracownik operacyjny do prac na terminalu. Z gory...
Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=68631


Temat: Praca - Poznań - Intormatyk/serwisant
Firma poszukuje pracownika na stanowisko: INFORMATYK/SERWISANT Miejsce zatrudnienia: Woj. Wielkopolskie/Poznań Wymagania: - umiejętność pracy w zespole - umiejętność dobrej organizacji pracy - dobra znajomosc systemow MS Windows, - znajomość pakietów biurowych MS Office - znajomość obsługi i budowy sprzętu sieciowego, komputerowego i peryferyjnego - prawo jazdy kat. B Do podstawowych obowiązków pracownika będzie należało: - opieka nad około 30 komputerami w oddziale firmy, w tym: - konserwacja, diagnostyka uszkodzeń sprzętu komputerowego , - udzielanie pomocy użytkownikom w zakresie prawidłowej obsługi sprzętu,komputerowego, systemów informatycznych, - prowadzenie działań w zakresie ochrony antywirusowej, - instalacja sprzetu...
Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=41792


Temat: Badania wstępne w przypadku umowy na okres próbny
Pytanie Czytelnika Forum: Chcemy zatrudnić w naszej firmie nowego pracownika na 2-miesięczny okres próbny, na stanowisku administracyjno-biurowym. Czy takiego pracownika, przed rozpoczęciem wykonywania pracy musimy skierować na wstępne badania lekarskie? Czy może od razu wolno dopuścić go do pracy? Redakacja poradnika Dokumentacja kadrowa odpowiada: W opisanym przypadku pracownika zatrudnionego na okres próbny należy bezwzględnie skierować na wstępne badania lekarskie i to koniecznie przed rozpoczęciem przez niego pracy. √ Nowy pracownik – zawsze badania wstępne Pracodawca nie może dopuścić do pracy pracownika, który nie ma aktualnego zaświadczenia lekarskiego stwierdzającego brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na danym stanowisku. Na badania wstępne pracodawca ma obowiązek skierować wszystkie osoby przyjmowane do pracy na podstawie umowy o pracę. Nie ma przy tym znaczenia, jaki rodzaj umowy o pracę ma wiązać strony - powinność ta dotyczy więc pracowników posiadających umowę na okres próbny, na czas określony, na zastępstwo, na czas wykonywania określonej pracy, jak i na czas nieokreślony. √ Nowe badania u nowego pracodawcy Pamiętajcie, że z obowiązku odbycia badań wstępnych przed rozpoczęciem pracy na danym stanowisku nie są również zwolnieni nowo zatrudniani pracownicy, którzy posiadają jeszcze aktualne zaświadczenie lekarskie z poprzedniego miejsca zatrudnienia. W takiej sytuacji nowy pracodawca i tak musi zlecić badanie wstępne, choćby przyjmował pracownika na takie samo stanowisko, jakie zajmował on u poprzedniego pracodawcy. Przykład Ewa Nowak od 1 ... identycznym stanowisku (i na podobnych warunkach). Mimo to nowy pracodawca musi ją skierować na badania wstępne. √ Obowiązki pracodawcy związane z badaniami W związku z powinnością zapewnienia zatrudnianym pracownikom badań wstępnych ... - rodzaj stanowiska, które ma zajmować nowo zatrudniany pracownik (np. magazynier, asystentka zarządu, kasjer), - informację o czynnikach szkodliwych dla zdrowia lub warunkach uciążliwych występujących w miejscu pracy (np. praca przy ... pracownik. Podstawa prawna: • art. 229 § 1 pkt 1, § 4 i § 6 Kodeksu pracy, • § 4 ust. 1 rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r. nr. 69, poz. 332,...
Źródło: forumkadrowe.pl/viewtopic.php?t=1496


Temat: Praca
środkami finansowymi  sporządzanie miesięcznego harmonogramu czasu pracy  prowadzenie nadzoru w zakresie żywienia i reżimu sanitarnego 2002 - 2003 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubinie Żłobek Nr 2 w Lubinie stanowisko: Intendent Zakres obowiązków:  Zaopatrzenie placówki w środki żywności, chemiczne i gospodarcze,  Sporządzanie dziennych raportów żywieniowych,  Rozliczenia z tytułu gospodarowania środkami,  Pobieranie odpłatności za Żłobek i rozliczenie z MOPS,  Raporty roczne dotyczące działalności placówki, 1999 – 2001 Jeronimo Martins Dystrybucja – Lubin stanowisko: specjalista ds. handlu i wysyłki - Dział Logistyki Zakres obowiązków:  Kontrolowanie i zarządzanie zapasami hurtowni Eurocash i dyskontów spożywczych Biedronka  Wykonywanie ... ds. spraw przygotowania i rozliczeń remontów i inwestycji  stanowisko : referent ds. dokumentacji technicznej i środków trwałych  Prowadzenie ewidencji i zakup środków trwałych 1997-1998 Supermarket Real; – Lubin  stanowisko : pracownik administracyjny - kasjer  Zakres obowiązków:  Rejestracja transakcji sprzedaży,  Obsługa kasy fiskalnej,  Rozliczanie z Kasą Główną, Obsluga komutera: -MS Word – bardzo dobra znajomość pozwalająca na swobodne poruszanie się w tym środowisku, ... internetowych oraz korespondencji elektronicznej. Informacje dodtatkowe - Prawo jazdy kat. B od 1996 roku, - Umiejętność obsługi urządzeń biurowych i kasy fiskalnej, - Znajomość systemu SAP, OCS, Lotus Notes, - Minimum sanitarne, - Książeczka do celów...
Źródło: polska.lu/viewtopic.php?t=905


Temat: Szkolenie BHP dla pracowników administracyjno - biurowych
Okresowe szkolenie BHP adresowane jest do pracowników administracyjno - biurowych. Szkolenie zawiera wszystkie niezbędne wiadomości z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, oraz prawa pracy. Celem szkolenia jest: Aktualizacja wiadomości i umiejętności w zakresie: * identyfikacji i oceny zagrożeń związanych w wykonywaną pracą, * metod ochrony przed zagrożeniami dla zdrowia i bezpieczeństwa pracowników, * kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, * postępowania w ... informacji szkolenia e-learningowe są bardzo popularnym i skutecznym narzędziem kształcenia pracowników, a przez to podnoszenia efektywności funkcjonowania odpowiednich działów organizacji i przedsiębiorstw. Zaletą e-learningu są m.in. redukcja kosztów szkolenia, oszczędność czasu ... Sp. z o.o. Program szkolenia: 1. Bezpieczeństwo i higiena w prawie pracy * Prawa i obowiązki pracodawców. * Prawa pracownika * Obowiązki pracownika. * Ochrona pracy kobiet. - Kobiety w ciąży ... stopnie i omówienie poszczególnych stopni zagrożeń 3. Organizacja stanowiska pracy * Obowiązki pracodawcy. * Pomieszczenie. * Monitor. * Klawiatura. * Biurko pracownicze. * Krzesło. * Dodatkowe sprzęty biurowe. * Oświetlenie. *...
Źródło: bhpforum.pl/viewtopic.php?t=2392


Temat: szkolenie okresowe -drugie stanowisko pracy
pracę i zostanie sprzedawcą w sklepie, to uważam, że szkolenie okresowe tego pracownika w nowym zakładzie pracy powinno być również uznane. Znowu, wszelkie zagrożenia związane z nowym stanowiskiem powinny być szczegółowo ... stanowisk, jeżeli jego program uwzględnia zakres tematyczny wymagany programem szkolenia okresowego obowiązującego na nowym stanowisku pracy. Grupy stanowisk dotyczące szkoleń bhp już wymieniłem, zapis "należącym do innej grupy stanowisk" dotyczy sytuacji np. takiej: Kierowca pracujący na swoim stanowisku na pół etatu, dostaje drugie pół etatu w dziale kontroli magazynu - stanowisko administracyjno-biurowe. Wtedy, możemy zastosować pkt 2, ponieważ odbył on wcześniej szkolenie okresowe na stanowiskach robotniczych, a nowe stanowisko, na które jest zatrudniany jest w grupie stanowisk administracyjno-biuirowych. I na koniec inny punkt widzenia, przykład sprzątaczki. Do jej obowiązków należało, tradycyjnymi metodami, utrzymanie ... stosowanych środków myjących i dezynfekcyjnych oraz powiedzmy 1 raz w tygodniu praca na wysokości. Czy w związku z tym, że zakres obowiązków i zagrożeń związanych ze specyfiką jej nowych zadań zdecydowanie się zmienił należy ponownie przeprowadzić szkolenie okresowe bhp? Tutaj przypomnę przypadek Dorci (kierowca - pracownik produkcji) i jeszcze raz zaznaczę, że istotne znaczenie ma instruktaż stanowiskowy, a aktualne zaświadczenia ze szkolenia ... samej grupie (np. na stanowiskach robotniczych). To samo, gdy osoba odbyła w tym okresie szkolenie okresowe wymagane dla osoby zatrudnionej na stanowisku należącym do innej grupy stanowisk(np: na stanowiskach administracyjno-biurowych), jeżeli jego program uwzględnia zakres tematyczny wymagany programem szkolenia okresowego obowiązującego na nowym stanowisku pracy (np: na stanowiskach robotniczych). Pozdrawiam ds
Źródło: bhpforum.pl/viewtopic.php?t=970


Temat: Szukam pracy , majac 40 lat !!!!!!
diagnozowanie parametrów wzorców produkcyjnych, sprawdzanie zachowania norm wg. ,których programowano maszyny na produkcji, konserwacja i sprawdzanie przyrządów pomiarowych na halach prod. ) 1992-1993 Sprzedawca w "Domy Towarowe Centrum" tzw "Okrąglak" Zakres obowiązków: Sprzedaż mebli, art. dekoracyjnych mieszkań, materiałów (zasłony ,firany),montaż mebli, ekspozycja mebli, obsługa kasy ,wystawianie dokumentów sprzedaży) 1993-1994 Pracownik fizyczny, Zakład Produkcyjny Ślusarstwo Luboń Zakres obowiązków: obsługa wtryskarek ,różne prace ślusarskie ,monterskie 1993-1995 Pracownik stolarz-tapicer. Zakres obowiązków: Wykonywanie szkieletów (fotele, tapczany, pufy) stolarka ,montowanie kompletów ,wykończenie tapicerkom. 1993-1995 Służba zastępcza(wojsko) Szpital Kliniczny ul.Szpitalna , Obrona Cywilna -salowy 1995-2003 Automobilklub Wielkopolski Zakres obowiązków: Samodzielny opiekun grup sportowców polskich i niemieckich .Obsługa imprez (wyścigi motocyklowe, samochodowe) Pracownik do dyspozycji ,dbający o komfort pobytu gości od zaplecza sanitarnego ,cateringowego, imprezowego i mieszkalnego ,po przez utrzymanie kontaktu ... gospodarcza.Własny kiosk typu "Ruch"w centrum miasta, mała gastronomia na terenie "Tor Poznań". 2006-2008 Pracownik w firmie "Impel".Zakres obowiązków: Obsługa obiektu pod kątem utrzymania czystości na terenie( obiekty TPSA) DODATKOWE KWALIFIKACJE: Uczestnik ... Word, Ms Excel, Ms Power Point,Internet w pracy biurowej. Certyfikat uczestnictwa: na IV Konferencji Administratorów Szkolnych Sieci Komputerowych KASSK 2008 pod tytułem:" Technologie informacyjne i Komunikacyjne w służbie oświaty "Nowy Tomyśl ... konserwacja systemów Windows. Komisarz (sędzia)sportów motorowych stopnia państwowego. A pracy znalesc nie moge, bo mam za wysokie wymagania ? praca biurowa , minimum 1500zl na ręke na mc, umowa o prace...
Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=81581